Garantie en klachten
Garantie
Bij Cadeauboetiek doen wij ons uiterste best om kwalitatief hoogwaardige producten te leveren. Mocht er toch iets mis zijn met een product dat u bij ons heeft gekocht, dan kunt u rekenen op onze garantie.
Garantievoorwaarden:
-
De garantieperiode bedraagt [specificeren, bijvoorbeeld 6 maanden] na ontvangst van het product, tenzij anders vermeld.
-
De garantie is alleen van toepassing op materiaal- en fabricagefouten.
-
Schade veroorzaakt door verkeerd gebruik, slijtage of het niet opvolgen van de instructies valt niet onder de garantie.
-
Als uw product defect blijkt te zijn binnen de garantieperiode, neem dan contact met ons op via [e-mailadres] en vermeld hierbij:
-
Uw ordernummer;
-
Een beschrijving van het defect;
-
Indien mogelijk foto’s van het defect.
-
-
Indien de klacht onder de garantie valt, zal Cadeauboetiek het product kosteloos repareren of vervangen. Indien reparatie of vervanging niet mogelijk is, bieden wij een passend alternatief of restitutie.
Klachten
Bij Cadeauboetiek staan wij voor klanttevredenheid. Mocht u desondanks niet tevreden zijn over onze producten of dienstverlening, dan horen wij dat graag, zodat wij samen naar een oplossing kunnen zoeken.
Hoe kunt u een klacht indienen?
-
Stuur een e-mail naar [e-mailadres] of neem contact met ons op via [telefoonnummer].
-
Vermeld in uw klacht:
-
Uw naam en contactgegevens;
-
Uw ordernummer;
-
Een duidelijke omschrijving van de klacht.
-
-
U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie van ons.
Wat gebeurt er na uw klacht?
-
Wij zullen uw klacht zorgvuldig onderzoeken en samen met u bespreken hoe we het probleem kunnen oplossen.
-
Indien uw klacht gegrond is, zullen wij een passende oplossing bieden, zoals reparatie, vervanging of restitutie.
Niet tevreden met de geboden oplossing?
Indien wij er samen niet uitkomen, kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie via [indien van toepassing, bijvoorbeeld Stichting WebwinkelKeur of een andere instantie]. Daarnaast kunt u uw klacht indienen via het Europees ODR-platform: http://ec.europa.eu/odr.
Wij waarderen uw feedback en streven ernaar om uw ervaring met Cadeauboetiek zo positief mogelijk te maken. Heeft u vragen over onze garantie of klachtenprocedure? Neem gerust contact met ons op via [e-mailadres] of [telefoonnummer].